ziedo

    "Vēlos izdarīt kādu labu darbiņu, bet nezinu, kā", "Man uzņēmums nevēlas ziedot, jo esmu fiziska persona un mani nepazīst", "No manis bērnu dārzs nevar pieņemt ziedojumu", "Man nav savas labdarības biedrības, lai to paveiktu", un citi līdzīga satura stāsti ienāk ikdienā biedrībā jau kopš 2015. gada. Jā, fiziska persona dažbrīd nevar saņemt no kāda uzņēmuma ziedojumu un tieši tāpat to nevar nodot talāk, lai kā vēlētos izdarīt labos darbiņus.

    Tādi divi stāsti bija 2015. gadā un tādi telefona zvani man ienāk ik pa laikam. Viens stāsts bija par grāmatu saņemšanu no kāda grāmatu izdevēja un savukārt tālāk grāmatas aizceļoja uz kādu Valsts aprūpes centru pie bērniem un otrs stāsts bija par mūzikas atskaņošanas iekārtu, kuru varēja pieņemt tikai no biedrības un kura bija nepieciešama kādam bērnudārzam.

    NSUS labdarības biedrība atbalsta un piedalās šādos projetos, ko pati neorganizē bet darbojas, kā vidutājs starp privātpersonām un juridiskajām personām ziedojumu saņemšanā-nodošanā, jo diemžēl vairumā gadījumos LV Likumi neparedz labdarību bez dokumentācijas, kā pierādījuma par pašu ziedojuma faktu (pavadzīmēm, rēķiniem, pieņemšanas-nodošanas aktiem). Lai no kāda kaut ko saņemtu un nodotu tālāk, uzņēmēji pieprasa pieņemšanas-nodošanas aktus, utt., savukārt ziedojuma saņēmējiem jāatskaitās par saņemto ziedojumu.
    To saprotot, mēs varam palīdzēt ziedojumam nokļūt no ziedotāja līdz ziedojuma saņēmējam.

    Arī šāda veida projektos ir savi ieguvumi visām iesaistītajām pusēm un konkrēti dalības noteikumi.

1. Projekta gaitā notiek informācijas izvietošana NSUS mājaslapā, soc. tīklos (pirms ievietošanas mājas lapā, informācija tiek pārbaudīta).
2. Atsevišķa Ziedojuma konta atvēršana konkrētam/pieteiktam mērķim. Saziedotā naudiņa tiek novirzīta tikai un vienīgi pieteiktajam mērķim.
3. Visas nepieciešamās dokumentācijas (iesniegumi, vēstules, pilnvaras, pieņemšanas-nodošanas akti) sagatavošana ziedojuma saņemšanai un ziedojuma nodošanai.
4. Katram konkrētam projektam tiek noteikts Projekta administrators - persona, kura pieteikusi katru konkrēto projektu.
5. Katrs projekta administrators, pēc projekta pabeigšanas obligāti iesniedz NSUS biedrībai rakstisku atskaiti (vienkārša raksta formāts), par to, kā gāja projektā un vai tika sasniegts vēlamais mērķis. Atskaites raksts tiks publicēts NSUS biedrības mājas lapā un citās saistītajās vietēs.

Tavs "mājasdarbs", kas jāsagatavo:
1. Jāsagatavo Tava plānotā projekta stāsts, ne vairāk, kā A4 lapas formāts
2. Ziedotāja nosaukums, kontaktinformācija
3. Ziedojuma saņēmēja nosaukums, kontaktinformācija
Tas viss jānosūta uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., ar vēstules nosaukumu "Tramplīns manam pirmajam labajam darbam".

    Piemērs: Tu vēlies izdarīt kādu labo darbiņu - sarūpēt kādam bērnunamam kancelejas preces. Tu esi apzinājis konkrētu bērnunamu, saticies un aprunājies ar bērnu nama vadītāju un nolēmis palīdzēt. Tajā pat laikā Tu esi uzrunājis kādu kancelejas preču tirgotāju vai ražotāju un tas ir piekritis zieojumam, kas paredz pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanu vai par ziedojumu līgumu. 
    Tev jāsazinās ar NSUS biedrību un jāpastāsta par savu projektu. Turpinājumā, NSUS biedrība sazinās ar ziedotāju un nokārto visas formalitātes, lai ziedojums tiktu noziedots un visa dokumentācija sakārtota. Nākošajā solī, NSUS biedrība sazinās ar ziedojuma saņēmēju un sakārto visu nepieciešamo dokumentāciju, kas paredzēta ziedojuma saņemšanai. Savukārt ziedojumu, gan paņem fiziski, gan nodod fiziski, šī projekta administratots - kas esi Tu pats.
    Tev viss izdosies!  Rīkojies!

Līga Uzulniece
NSUS biedrības vadītāja
26667444
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

 

P.S.
* NSUS Biedrība nesedz izmaksas saistītas ar Tavu pieteikto projektu.
* NSUS biedrība nevada šo pieteikto projektu, par to ir atbildīgs un vada tikai un vienīgi projekta pieteicējs.
* NSUS biedrība nepaņem ziedojumus un nenogādā ziedojumus projekta ietvaros. Izņēmuma gadījumā tas var notikt tikai par atsevišķu samaksu (degviela un amartizācija).

* Projekta pieteicējs sedz visas administratīvās izmaksas, kas saistītas ar pieteikto projektu (banku konta atvēršana un uzturēšana, dokumentācijas sagatavošana, transporta izdevumi, ja tādi nepieciešami projekta realizēšanai, un citas izmaksas, kas nepieciešamas projekta realizēšanai).
* Administratīvās (AI) izmaksas sastāda 3%-5% no starpprojekta vērtības, bet ne mazāk kā EUR 50,00. AI ieskaitāmas biedrības kontā ar pamatojumu - Ziedojums darbības atbalstam.
* Biedība, savu līdzdarbību projektā var vienpusēji atteikt un neuzsākt, ja rodas šaubas par darījuma sastāvu, kā tādu.

Komentāri (0)

Par šo rakstu vēl nav komentāru

Atstājiet savu komentāru

Komentējiet, kā viesis. Reģistrējaties vai ienāciet savā kontā.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location